Serafijn Ervaringsgericht Onderwijs Ronse
Volg ons ook op facebook!
  • Home
  • Over Serafijn
    • Team
    • Secretariaat en opvang
    • Visie
    • Veelgestelde vragen
    • Raad van bestuur
    • Werkgroepen
  • Praktisch
    • Lesuren en opvang
    • Nieuwe inschrijvingen
    • schoolbrochure en reglement
  • Klasnieuwtjes
    • Leefgroep 1 -- P & K1 >
      • Blog leefgroep 1
    • Leefgroep 2 -- K2 & K3 >
      • Blog leefgroep 2
    • Leefgroep 3 -- L1 & L2 >
      • Blog leefgroep 3
    • Leefgroep 4 -- L3 & L4 >
      • Blog leefgroep 4
    • Leefgroep 5 -- L5 & L6 >
      • Blog leefgroep 5
    • Archief >
      • Blog kleuters 2015-2016
      • Blog L1 & L2 2015-2016
      • Blog L3-4-5-6 2015-2016
  • Contact
  • Ouderhoekje
    • Online kalender
    • Documenten
    • Foto-album
    • Werkgroepen >
      • werkgroep klusjes
      • werkgroep activiteiten
      • werkgroep gebouw
      • Werkgroep Tuin
    • Raad van bestuur
  • Bloembollenactie

Hoe gaat het er nu aan toe in onze klas?

6/17/2020

0 Reacties

 

We missen onze bosdagen, we missen de ouders in de gang, we missen het delen van het tussendoortje, maar gelukkig moeten we elkaar niet meer missen.
We staan versteld, hoe dapper en vrolijk alle kinderen naar de klas komen, wat een plezier!
De nieuw gevormde groepen voelen veilig en warm. Iedereen neemt elkaar mee op sleeptouw!
Er wordt getimmerd, poppenkast gespeeld, ...
De kinderen van de derde kleuterklas worden klaargestoomd tot ware superhelden!!!

​Kijk maar mee!

We vierden ook Lara haar verjaardag!!!

0 Reacties

    leefgroep 2​ 

    Welkom op onze klasblog. 

    Archieven

    Februari 2021
    Januari 2021
    Oktober 2020
    September 2020
    Juli 2020
    Juni 2020
    Februari 2020
    Januari 2020
    December 2019
    Juni 2019
    Mei 2019
    Maart 2019
    Februari 2019
    Januari 2019
    December 2018
    November 2018
    September 2017
    Mei 2017
    Maart 2017
    Januari 2017
    November 2016
    Oktober 2016
    September 2016

    Categorieën

    Alles

    Klik hier om te bewerken.

    RSS-feed